Kockahas edzésterv férfiaknak - Nem lehetetlenség!

Talán nem túlzás kijelenteni azt, hogy ritkán elégedett magával az ember.
Kockahas edzésterv férfiaknak - Nem lehetetlenség!

A külsőségek tekintetében a legtöbben a súlyuk miatt szokták kerülni olykor a tükröket, mivel nem tetszik az a látvány, ami visszanéz onnan rájuk. Figyelmeztető jel lehet arra, hogy felszedtünk jó néhány felesleges kilót, ha a nadrágunkat egyre nehezebben bírjuk begombolni, és ha sikerül is, csak bővebb pólókkal tudjuk eltakarni a szorítás miatt létrejövő kis hurkákat. Hiába választunk fekete színű ruhákat, sajnálatos módon nem sokat fog segíteni azon, hogy jobban nézzünk ki, azon meg pláne nem, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben.

Rengeteg féle diétával lehet már találkozni, ám ahhoz, hogy a fogyás sikeres legyen, a helyes táplálkozás mellé a rendszeres testmozgást is be kell építeni az életünkbe. Sokan vágynak kockahasra, különösen a férfiak körében szokott gyakori célkitűzés lenni az, hogy kockákat „varázsolnak” a hasukra. Az alhas azonban egy olyan kritikus terület, amit hiába edzünk rendületlenül, ha nem figyelünk oda a táplálkozásra, minden felülés és hasprés hiába való lesz. Olyanról pedig, hogy helyi zsírégetés célirányosan sajnos álmodni se lehet. Abban az esetben tehát, ha te is azok közé a pasik közé tartozol, akik kockahasara vágynak, komoly munka és kitartás vár rád mind az edzés, mind pedig az étkezés tekintetében!

Úgy érdemes neki állni a kockahas programnak, hogy tudjuk: az edzés és a diéta együttese fogja meghozni a várt eredményt. Nem egyszerű belevágni egy ilyen komoly dologba, különösen akkor, ha nem vagyunk pontosan tisztába azzal, mikre kell figyelni a kockahas edzésterv során a férfiaknak, és mi az, amit közben nyugodt szívvel lehet enni. Ha te is kockahasat szeretnél, akkor az edzésterved kialakításában rengeteget segíthetnek az olyan weboldalak, mint például a www.intenset.hu. Itt utána tudsz olvasni akár olyan dolognak is, mint a has anatómiája, de az edzés terv mellett a diétában is remek tippekre és tanácsokra bukkanhatsz majd.

Akár hiszed, akár nem, már azzal a napi 5 perces hasizom edzéssel, ami a fenti linken elérhető oldalon megtalálható, és az Intenset diétával komoly eredményeket lehet elérni. Nem szabad azonban csaló napokat tartani az étkezésben, és a gyakorlatokat is minden nap csinálni kell, még akkor is, ha izomlázzal küzdünk. Ez az edzésterv otthon is végezhető, nem szükséges lemenni az edzőterembe, így tényleg nem lehet majd kifogásod! Akár este, akár reggel állsz neki a gyakorlatoknak a lényeg, hogy csináld, és a várt eredmény hidd el, nem fog sokáig váratni magára! Légy elszánt és kitartó, hiszen neked is sikerülhet a hőn áhított kockahas akkor, ha megfogadod az Intenset oldal tanácsait!

Kapcsolódó cikkek

Ismerd meg a finnek különleges szaunázási szokásait - miért jó szaunázni

Ismerd meg a finnek legkülönlegesebb szauna szokásait

A finnek aztán tudják, hogyan kell szaunázni. Mi is vehetünk tőlük ötleteket.

Fogszabályozás - ekkor szükséges

Fogszabályozás

Néhány információ, amit érdemes tudni a fogszabályzásról.

Szobakerékpár - érdemes otthonra beszerezni

Szobakerékpár - érdemes otthonra beszerezni

A háttámlás szobakerékpár elsősorban azok számára javasolható, akik annak ellenére is szeretnének rendszeresen mozogni, hogy valamilyen sérülést szenvedtek, vagy az egészségi állapotuk miatt elsődleges szempont a kényelem és a biztonság.