Facebook Thread
A Facebook Thread jellemzői
Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy (egy időben hosszúra nyúló) eseményről, konferenciáról vagy kampánysorozatról egymással összefüggő, összekapcsolt posztokat tegyél ki. Az ötlet jelenleg még tesztelés alatt áll, így konkrétumokkal nem tudunk szolgálni. Az azért valószínűsíthető, hogy rövidebb tartalmi elemek lesznek összefűzhetőek egymással, melyek akár különböző típusúak is lehetnek. Így videós, szöveges vagy képi tartalom, valamint sztori is.
A Twitterhez hasonlóan csak egy bejegyzés jelenne meg a felhasználónál, melyre kattintva aztán időrendbe állítva felbukkanna a többi bejegyzés is. Ha pedig egy bejegyzésre reagáltál, like-oltad vagy megosztottad, automatikusan értesítést kapsz majd a sorozat továbbiakban közzétett tagjairól is épp úgy, ahogy egy hozzászólásnál.
Az újdonság számos előnnyel jár
Egy átlagos kommentnél azonban mégis sokkal többre képes a Facebook Thread a fogyasztók és a tartalmakat gyártók szempontjából is. Fogyasztóként ugyanis nem maradsz le semmi érdekfeszítőről, kontentgyártóként pedig biztos lehetsz abban, hogy mindenki értesül majd a legújabb tartalmakról.
A tesztelés az amerikai kontinensen már nyár óta zajlik, így hamarosan jó eséllyel megérkezik kis hazánkba is. A tapasztalatok szerint nagyjából fél évvel kell számolnunk, így még pesszimista megközelítésben is legkésőbb a jövő év elejére találkozhatsz majd a Facebook Thread-del a legnagyobb közösségi oldalon.
A Facebook Thread funkciói
Addig is - míg ideér a várva várt újítás - érdemes megismerkedned a Facebook Thread szerepével, így felkészülten alkalmazhatod majd széles körben. Jellegéből adódóan számos módon használhatod, néhány célra azonban kifejezetten ajánlott.
Úgy, mint:
- Új termék vagy szolgáltatás bevezetése esetén: érdemes már a tervezési folyamat során is, az első előtti lépésektől kezdődően bevonni a közönséget. Hiszen kiknek a véleménye lenne fontosabb, mint azoké, akik konkrétan használni fogják a terméket vagy igénybe fogják venni a szolgáltatást? A csomagolásról, a felhasználás módjairól, az összetételről, az alkotóelemekről, előnyökről mind-mind lehet posztot gyártani, szavazást indítani. Ha pedig ezeket még lineárisan rendszerezed is, a termék vagy szolgáltatás megjelenésekor már komplett követőtáborral rendelkezel majd!
- Promóciós kampány esetén: a verseny nagy, így biztosítanod kell arról a célcsoportodat, hogy a Te terméked sokkal, de sokkal jobb, mint másé. Hogy pontosan miben? Ez az a kérdés, amelyet megválaszolhatsz az alkalmazás használatával, piaci előnyt szerezve ezzel.
- Informálás: rengeteg kérdés érkezik terméked összeszerelésével, használatával kapcsolatban? Videózd le a tudnivalókat, majd fűzd össze őket! Hidd el, imádni fogják, hiszen érthetőek, egyértelműek lesznek az információk mindenki számára.
- Brand bevezető kampány során: egy új brand piacra vezetése bővelkedik izgalmakkal teli, keserédes és természetesen vidám pillanatokban is. Tárd a világ elé az érzéseidet! Az őszinteség bizalmat ébreszt és lehetővé teszi a kapcsolódást. A brand megjelenésekor már komplett követőtábora lehet cégednek vagy vállalkozásodnak a funkció alkalmazásával egy Facebook hirdetés kampány esetén.
- Eseménysorozat vagy kurzus szervezéséhez: alapozd meg a sikert már hónapokkal a kezdés előtt! A Facebook Thread-en keresztül közzétett tartalmak segítségével korán felkeltheted az érdeklődést, így az induláskor már tolongani fognak nálad a jelentkezők.
- Események vagy konferenciák során: Tartsd fenn a figyelmet, nyújts tájékoztatást folyamatosan a funkció segítségével, így senki nem marad majd le semmiről.
Hogy folyamatosan a versenytársaid előtt járj, ismerned kell a legújabb fejlesztéseket, trendeket és persze alkalmaznod is kell őket. Ha nem szeretnél lemaradni semmiről, tarts velünk és olvasd el a Selector további blogposztjait is!